Loading...
Skupinske vadbe2018-11-05T23:25:48+00:00

Kako izbrati vadbeni program

Pred prvim obiskom se lahko posvetujete z inštruktorji aerobike ali receptorjem, ki vam bodo predstavili zvrsti aerobike ter vam na osnovi vaših želja in vadbenih ciljev, pomagali izbrati prave programe vadb.

  • Nizko intenzivna stopnja brez poskokov, primerna za ljudi s slabšo telesno pripravljenostjo, s prekomerno težo, začetnike, rekovalescente in starejše.
  • Intenzivnejša vadba primerna za vse, ki so že seznanjeni z osnovnimi gibanji in različnimi oblikami vadbe, ki so dobro telesno pripravljeni in imajo dobro sposobnost koordinacije v prostoru.
  • Visoko intenzivna vadba, ki od posameznika zahteva odlično telesno pripravljenost ter dobro poznavanje gibalnih struktur in različnih oblik vadbe.

Urnik si kreirate sami

Vsak dan vam ponujamo več različnih zvrsti aerobike. Za udeležbo na vadbah ni potrebno predhodno vpisovanje ali rezervacija. Izjema so vadbe na kolesih ( Mega kolo ) in vadba z utežmi , kjer je vpis obvezen, da si zagotovite prosto mesto. Vpišete se lahko na recepciji, preko telefona, maila ali FB profila Prošport je zakon.

1. Uporabljajte samo čiste in primerne športne copate.
2. Na vadbi je obvezna uporaba brisače. V primeru, da jo pozabite, si jo lahko sposodite na recepciji.
3. Poskrbite za pravilno hidracijo telesa, s seboj vedno imejte vsaj 0,5 L tekočine (vode oz. izotonični napitek).
4. Na vadbo prihajajte pravočasno, vsaj 5 do 10 min pred vadbo, saj je ogrevanje eden od najpomembnejših delov vadbe in izognete se vrsti na recepciji.
5. Uro in pol do dve uri pred vadbo ne jejte večjih obrokov.
6. V primeru slabega počutja oz. bolezni ne vadite.
7. V primeru resnejših zdravstvenih težav se pred začetkom vadbe posvetujte z zdravnikom.
8. V primeru vprašanj povezanih z izvedbo vadbe se pogovorite z inštruktorjem.
9. Vadite na lastno odgovornost.

Oblačila: oblecite tisto, v čemer se boste dobro počutili. Priporočamo lahka, bombažna oblačila. Prepovedana je vadba brez majic!
Športni copati: naj bodo čisti. Prepovedana je vadba brez primerne obutve!
Plastenka ali bidon: da ne boste dehidrirani, med vadbo pijte veliko tekočine.

Za vadbo v Prošport centru uporabljamo čiste športne copate.
S svojo vadbo ne motimo ostalih obiskovalcev fitnesa.
Poslušamo navodila in nasvete vaditelja.
Skrbimo za red in čistočo v prostorih centra, garderobah in sanitarijah.
Ne uporabljamo močnih parfumov, ker vonj lahko moti druge obiskovalce.

Vadba je namenjena starejši populaciji. Povdarek na sami vadbi je predvsem na vajah za zdravo hrbtenico. Vadba je mešanica Pilatesa in funkcionalnih vaj začetne stopnje.

  • je koncept funkcionalne visoko intenzivne vadbe (znane tudi pod imeni intervalna, HIIT, metabolna vadba…)
  • temelji na najmodernejših smernicah učinkovitega treninga vseh komponent telesnih zmogljivosti: moči in vzdržljivosti, srčno-žilne kapacitete, stabilizacije, gibljivosti, ravnotežja, gibalnih vzorcev…
  • uporablja se kombinacijo najrazličnejših vaj, vadbenih struktur in pripomočkov (lastna telesna teža, proste uteži, trx trakovi, elastike, stabilnostne žoge…) kar zagotavlja raznolikost treningov in posledično odlične rezultate
  • gre za najučinkovitejši način spodbujanja izgube telesne maščobe in obenem izgradnje mišičnega tkiva oziroma z drugimi besedami  kombo je odlična izbira za celostno oblikovanja telesa
  • rezultat redne udeležbe: zdravo, celostno zmogljivo in estetsko telo ter močna volja in odločnost

Vadba Mega Bike je kolesarski program, namenjen vsem ljubiteljem kolesarjenja in vsem tistim, ki bodo to še postali. V eni uri pokurite do 800 kalorij in zmanjšate količino odvečne maščobe.
Vadba je namenjena tako rekreativnim kot tudi profesionalnim športnikom, tako moškim kot ženskam ne glede na starost ali fizično pripravljenost. Skrbno načrtovane treninge izvajajo strokovno usposobljeni inštruktorji.  Udeleženec si  sam nastavlja obremenitev na spinnerju glede na fizično pripravljenost in cilj, ki si ga je zadal. Na uri se boste fizično utrudili vendar psihično sprostili.

UČINKI

  • Izredno hitro in učinkovito troši kalorije in kuri maščobo – do 900 kalorij v 45 minutah.
  • Znatno poveča kardio vzdržljivost in VO2 kapaciteto.
  • Izboljša moč in vzdržljivost spodnjega dela telesa.
  • Tonizira in oblikuje vse večje mišične skupine spodnjega dela telesa,
  • Je samoprilagodljiv – vsak se lahko udeleži  in užije učinke odlične vadbe, od kolesarja začetnika, do profesionalnega triatlonca.

Če bo število vadečih večje, kot je število koles, bo potrebna je rezervacija koles na recepciji.

Kratica TNZ predstavlja vadbo za trebuh, noge in zadnjico. Že v samem imenu je razvidno, da se osredotočamo na najbolj problematične dele telesa. Sestavljena je iz aerobnega dela na stepu in iz dela, ki vsebuje krepilne vaje osredotočene na že omenjene predele. Aerobni del je sestavljen iz koreografije na začetni stopnji, tako da se lahko vadbi priključijo tako začetniki, kot že poznavalci te vadbe.

POWER STEP je srednje do visoko intezivna vadba, katera celo uro poteka izključno na stepu in vsebuje krepilni del. Je koreografsko nezahtevna  oblika vadbe na stepu, saj osnovne step korake kombiniramo z različnimi koraki, vključenih pa je tudi več poskokov, gibanj čez in okoli stepa ter ostalih poskočnejših elementov. Posebna metodologija in način koreografije nam omogočata, da iz  osnovnih korakov  na koncu ure preidemo do energične in razgibane koreografije.

KAJ JE ZUMBA ®

Zumba® združuje mešanico energične latinsko ameriško in pop glasbe z edinstvenimi kombinacijami gibov. V sklopu vadbe se ustvarja dinamičen, zelo zanimiv in izrazito učinkovit fitnes sistem! Osnovno vodilo je zabavna in enostavna vadba, ki udeležence motivira in jim pomaga odplesati daleč vstran od skrbi. Temelji na intervalnem usposabljanju, znotraj katerega se izmenjujejo hitri in počasni ritmi.

Vadba zajema osnovna načela fitnesa, ki stremijo k maksimalni porabi kalorij in s tem bistveno pripomorejo k zmanjševanju maščobnih oblog in oblikovanju mišic celotnega telesa. Udeleženec vadbe lahko s povprečno intenzivnostjo v eni uri porabi tudi do 1.000 kalorij.

Vsi, ki sledijo Zumba® Fitness programu, na daljši rok dosegajo nepredstavljive koristi na področju zdravja telesa in duha. Zumba® je namreč tako imenovana “feel – happy” vaja, ki nas osrečuje, krepi našo samozavest in kar je najpomembneje, v svoji koži se počutimo odlično.

Značilnosti ZUMBE ®

Drugačna, lahka, izredno zabavna, vendar izrazito učinkovita vadba
Zmanjšuje stres in zbistri um
Skozi gibanje izraža vaše ustvarjalnosti
Tako imenovana “feel-happy” vaja, ki krepi našo samozavest
Poraba do 1000 kalorij v sklopu ene ure vadbe
Topljenje maščobnih oblog in ohranjanje zdrave telesne teže
Toniranje vseh mišičnih skupin vašega telesa
Krepitevostalih vitalnih organov, kot sta srce in pljuča
Povečanje vzdržljivosti in izboljšanje koordinacije

Je vadba, ki se osredotočna na celotno telo. Sestavljena je iz skrbno sestavljenih vaj, ki so namenjene stabilizaciji mišic, predvsem mišic trupa, ki so skozi celotno vadbo aktivirane. Namenjena je tako začetnikom, kot tudi že aktivni populaciji. Izjemne rezultate in napredek so dosegli tudi vadeči z bolečinami v hrbtenici, ki so večinoma posledica nepravilne drže ali pa nepravilnih prisiljenih položajev v službi. Če želite okrepiti telo na globalnem nivoju, je pilates vsekakor vadba za vas.

Je visoko intenziven trening, ki je primeren za vse ljudi, stare in mlade, športnike in rekreativce. Moške in ženske. Intenzivnost treninga se odraža v pripravljenosti posameznika. Začetniki dosežejo najvišjo intenzivnost, šele takrat, ko osvojijo udarce in vsaj približno tehniko in z njo način treniranja. Osebe, katerih izhodišče je predznanje borilnih veščin ali dobra fizična pripravljenost in smisel za koordinacijo, visoko intenzivnost samega treninga dosežejo veliko prej. Shapeboxing se izvaja v majhnih skupinah do 16 ljudi. Sestavni del treninga so boksarske vreče, rokavice in povoji, blazine in ščitniki za noge in razni dodatni pripomočki.

Shapeboxing je licenčni sistem treningov, ki: združuje moč in funkcionalnost na eni strani, tehniko in eksplozivnost na drugi strani, ter stabilizacijo in pliometrijo, kot protiutež. Ob treningih se razvija pozitiven pogled na posameznikovo samopodobo. V se gradi karakter moralnih vrednot z močno povezanostjo duše in telesa, kot je to značilno za vzhodnjaški princip športnega treniranja.

Gre za način treniranja, ki se mu je dobro popolnoma prepustiti. Gre za to, da med vadbo razvijamo tehniko, ki zahteva močen um in pozornost, če temu dodamo še hitrost, moč in eksplozivnost, so to idealne značilnosti za uspešno oblikovanje telesa, skozi treniranje borilnih veščin tajskega boksa, kickboksa in boksa. Na drugi strani se trudimo, da je delo v skupinah pristno in ob tem spodbujamo disciplino, odločnost in predanost k cilju, s najmanjšimi okvirji družbe in največjim samozavedanjem.

JA, je prisoten adrenalin. JA, trening je sam po sebi živalski, ampak brez tehnične izvedbe in varnega izvajanja udarcev ostaja resnično samo živalski in brez integritete.
Zato na prvem mestu zagovarjamo karakter: Pozitiven, kipeč, energičen, iskren, odločen, razumevajoč in tekmovalen!

NAŠ KARAKTER oziroma jedro SHAPEBOXINGa so:
• FRESH (začetniki),
• NINJE (nadaljevalni),
• ULTIMATE (ninje z extra sposobno percepcijo dojemanja, po nekaj letih treninranja).

Shapeboxing je povezan s SZKT in FZS, ki s skupnimi močmi pomagata, da licenca in neoporečnost trenerjev obstojajo, predvsem s kvaliteto ob eni rami in dolgoročno rastjo ob drugi. (Rame se pri Shapeboxing treningih posebej ceni, ker imajo vodilno funkcijo, ob izvajanju udarcev in mentalno oporo, če je komu kdaj težko.)

  • B.O.W. ( beri: spoštljiv poklon vsakemu, ki sprejema in daje)
  • MOČ: Treningi, ki temeljijo na kombinacijah na vrečah in razvijanju močnih udarcev.
  • PLIOMETRIJA: Treningi, ki temeljijo na razvijanju eksplozivne moči, ki je pri boksanju in brcanju. Predvsem, poskoki, odrivi, itd…
  • TEHNIKA – za pravilno izvedbo udarcev skrbi trening tehnike. Ko enkrat osvojimo tehniko boksanja, lahko bolj učinkovito razvijamo tudi moč udarcev. S pravilno tehniko pa tudi zmanjšamo možnost poškodb zaradi nepravilne izvedbe udarcev.

predstavlja kardiovaskularni (srčno-žilni) intervalni trening, ki kombinira visoko intenzivne aerobne vaje, vaje za moč ter stabilizacijske vaje.
Zaradi dinamične koreografije in razburljive glasbe, so ure izredno visoko motivacijske. Z izredno enostavnimi gibalnimi strukturami, lahko vsak posameznik doseže svoje fitnes cilje.

  • ogromen potrošnik kalorij, ki zagotavlja velike napredke splošne vzdržljivosti splošne telesne moči.
  • primeren tako za moške, kot za ženske, mlade in stare, vrhunske športnike ter začetnike.

40 minutni format vadbe, kjer boste ogromno naredili za vaše trebušne in hrbtne mišice. Vadba se kombinira z elastikami, utežmi, kolebnicami, žogami…skratka raznolikost je tista, ki vadbo naredi pestro. Za vse tiste, ki si želite izklesati vaše telo s poudarkom na trebušnem delu.